Už jsme si řekli, že je dobré znát důvod k organizaci eventu. Když víme, proč akci pořádáme, pak také víme, co od ní očekáváme, co by nám měla přinést. A ještě důležitější je vědět , co akce přinese účastníkům a co bude ten důvod, proč přijdou.
Mezi základní cíle pro pořádání eventu patří : Poskytnout nové informace. Dát lidi dohromady. Odstartovat nový produkt. Ocenit partnery. Získat veřejné uvědomění a uznání. Připomenout firemní značku nebo výročí. Vytvořit vlastní komunitu. Zvýšit loajalitu zaměstnanců a jejich rodin. Můžeme rozdělit typy eventů na interní a externí. Budete-li proškolit své zaměstnance, jde o snahu primárně zaměřenou dovnitř firmy – tedy interní. Naopak představení nového výrobku veřejností je záležitostí tedy externí. Zde si musíme ujasnit, kterým směrem bude akce zaměřená – ven nebo dovnitř.
|