pro všechny, kteří chtějí získat náskok před konkurencí.
Proč používat video marketing?
-
Video má přednost
Naprostá většina vašich zákazníků dá přednost videu před čtením klasického textu. Video je zábavnější a lépe dokáže udržet pozornost.
-
Video vévodí internetu
V roce 2017 bude video zabírat více než 70 % provozu internetu. 78 % lidí video sleduje minimálně 1 týdně. 88 % zákazníků přeposílá, nebo sdílí video. 1.000.000.000 návštěvníků a vašich potencionálních zákazníků měsíčně navštíví YouTube.
-
Více emocí
Díky videu dokážete mnohem lépe vyjádřit emoce i osobnost. Můžete tak navázat více osobní vztah a podpořit rozhodnutí ke koupi.
-
Odlišení od konkurence
Pouze 1 % podnikatelů je schopno naplno využít potenciál videa. Díky zapojení video marketingu můžete získat velký náskok před konkurencí.
-
Mnoho využití
Jednou vytvořené video má mnoho využití. Je možné ho nahrát na Youtube, přidat na svůj web, FB stránku, DVD s videem dávat jako pozornost, pouštět na promo akcích, nebo na veletrzích
-
Lepší pozice ve vyhledávání
Díky využití video marketingu máte 60 x větší šanci zobrazovat se na 1. stránce Google a lepší pozice znamená více zákazníků a zisku
-
3 v 1
Každý z nás má rád jinou formu obsahu. Někdo raději poslouchá, druhý čte text a další preferuje vizuální podání informací. Video dokáže zaujmout všechny tři a máte tak jistotu, že vás „uslyší“ všichni.