Co nám má akce event přinést

 

Už jsme si řekli, že je dobré znát důvod k organizaci eventu.  Když víme, proč akci pořádáme, pak také víme, co od ní očekáváme, co by nám měla přinést. A ještě důležitější je vědět , co akce přinese účastníkům a co bude ten důvod, proč přijdou.

 

Mezi základní cíle pro pořádání eventu patří :

Poskytnout nové informace.

Dát lidi dohromady.

Odstartovat nový produkt.

Ocenit partnery.

Získat veřejné uvědomění a uznání.

Připomenout firemní značku nebo výročí.

Vytvořit vlastní komunitu.

Zvýšit loajalitu zaměstnanců a jejich rodin.

Můžeme rozdělit typy eventů na interní a externí.

Budete-li proškolit své zaměstnance, jde o snahu primárně zaměřenou dovnitř firmy – tedy interní.

Naopak představení nového výrobku veřejností je záležitostí tedy externí. Zde si musíme ujasnit, kterým směrem bude akce zaměřená – ven nebo dovnitř.

 

 

 

 

Napsat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *